prepinani dvou klavesnic a mysi

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Prosinec 20 09:41:46 CET 2020

Zdravim
mam to podobne. A po zkoumani co se da koupit to dopadlo takto: Monitory
se vice mene prepnou samy. Mysi mam dve, ty nejsou tak velke. Jen
prehazuji konektor klavesnice.

Nekteri vyrobci dodavaji druhy USB prijimac pro klavesnici a mys. Nedalo
by se to sparovat na dva pocitace? Otazka co se stane kdyz budete
potrebovat oba stroje soucasne.

Michal Gregor