DCF moduly

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Prosinec 19 23:57:36 CET 2020

Za mě také jakékoliv střídání zrušit. Čas je čas a měl by plynout, ne že se
někdy zastaví na hodinu a nebo o hodinu předejde :-) Jinak vždycky po změně
času mám také problémy se vstáváním trvá mi to nějakou dobu než se zase
adaptuji. Doufám že půjdeme po vzoru většiny světa a tenhle nesmysl se
střídáním letního a zimního času zrušíme..