DCF moduly

Pátek Prosinec 18 16:15:38 CET 2020

To mi připomnělo tu partu programátorů, co dělali firemní docházkový
systém. Pak jim jejich vedoucí psal na messengeru, že chápe, že si tam
pro svoje ID karty udělali backdoor, ale měli se držet při zemi, aby
jim nevycházelo víc než 24 hodin denně :-D Ale že si toho při
prezentaci vyššímu vedení nikdo nevšiml. Odpověď byla "a sakra...
díky, opravíme... :-) nemáme naprogramovat taky mzdový systém?"

P.K.