DCF moduly

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Pátek Prosinec 18 15:20:52 CET 2020

Však si doma můžete udělat hodiny, které budou takhle ukazovat. Jenže
lidi se musí umět domluvit na tom kolik hodin je právě teď. Tak zavedli
UTC. Hodně k tomu přispěl rozvoj železnice - bez jednotného času těžko
uděláte jízdní řád.
Pozn. K tomu právě "teď".
Jsem si vědom toho, že je to nesmyslný pojem. Současnost nesoumístných
událostí je relativní. Ale zeměkoule je poměrně malá vzhledem k
rychlosti světla a našemu vnímání plynutí času, takže si toho ještě
nestačili povšimnout ani právníci. Až budou žít lidi na Marsu, bude v
tom dost hokej.

Mrazík