uart pres optiku

balu balu na k-net.fr
Pátek Prosinec 18 15:04:55 CET 2020

ano, pouzivame spominane HFBR moduly, na podobne prenosy, je to ale SPI
po dvoch vlaknach. Nie su to DC neutralne signaly, proste co pride to sa
posle. Problemy s hranami som nezaznamenal.

Su dobre a spolahlive. Na vzdialenosti vyssie ako ~20m uz nie je vhodne
pouzivat plastove vlakna, ale tie hrube 200 μm Plastic-Clad Silica
(PCS). ST konektor vyzera zastaralo, ale je velmi spolahlivy, doporucujem.

b.