Re: Posun času - bylo DCF moduly

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Prosinec 18 13:24:26 CET 2020

Taky mám historku. Jednou (v létě) jsem v muzeu v Královské
observatoři v Greenwichi hledal hodiny, které by ukazovaly
greenwichský střední čas. Marně, všechny hodiny včetně historických
byly pečlivě nastavené na letní čas. Zamířil jsem tedy ke slunečním
hodinám, že aspoň tam. Marně, měly namontovaný letní ciferník a
ukazovaly letní čas :D

Aleš Procháska