Re: Posun času - bylo DCF moduly

Ales Prochaska, Divesoft ales.prochaska na divesoft.com
Pátek Prosinec 18 11:50:17 CET 2020

Interní použití UTC je myslím samozřejmost, ale stejně se nějaké
ošetření přechodu mezi letním/zimním časem musí dělat. Což někdy
přináší ty zmíněné komplikace, sice řešitelné, ale zbytečné :-)

Aleš Procháska