DCF moduly

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pátek Prosinec 18 10:10:05 CET 2020

A to si este predstavte nasratych zmenarov
ktori maju na nocnej odrobenu hodinu menej
Slnko si vychadza a zapada podla svojho rytmu, nejake posuny casu
ho nezaujimaju. Ja pevne dufam, ze tato blbost buduci rok skonci

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Pavel Kadecka
Sent: Friday, December 18, 2020 9:36 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: DCF moduly

Já jsem to pochopil jako narážku na to, že různé softwary a databáze s těmi změnami musí počítat... vemte si třeba záznam kolem půlnoci, kdy novější zápis má najednou starší časovou značku, resp. vlastně o den starší datum. Takže programátorovi to přidělává práci, buď to musí ošetřit a vyzkoušet hned, nebo za tři měsíce až mu zákazník hlásí, že to dělá chyby...

P.K.