Plasenie kun

Pátek Prosinec 18 06:28:32 CET 2020

Já teda zkušenosti s plašením nemám, jen jsem viděl stopy návštěvy pod
kapotou, okousaný tapec a přítelkyně měla ve fabii jednou sušenou
krysu. Podle stavu tam musela být dlouho, to je vidět, jak často
ženský kontrolujou olej ;-) Podruhé jsem tam viděl kus okousaného
rohlíku. Parkovali jsme na sídlišti na kraji města, dál už bylo pole,
takže příroda; teď jsme se přestěhovali a parkujeme v centru u hlavní
silnice, tak tady snad tolik zvířat nebude.

Stalo se mi, že mi praskla hadice od spojky (je hydraulická), takže
nešlo řadit, mám podezření, že to taky udělalo nějaký zvíře, ale tu
hadici jsem neviděl, odtáhli jsme to do servisu, kde to opravili (dali
novou hadici a doplnili brzdovku).

Taky jsem kdysi našel v motoru zbytky vrabce, ale myslím, že se nějak
dostal za jízdy spodem pod kapotu a rozšmelcoval ho řemen od
alternátoru.

P.K.