Plasenie kun

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Prosinec 18 04:36:32 CET 2020

Zdravím - bohužel nevím. Zaúkoloval jsem ženské (babičku a manželku) ať
v drogerii koupí něco levného a smradlavého. Byly to 4 kuličky o průměru
asi 2- 3cm v plastovém košíku na zavěšení za okraj záchodu. Konzistence
taková lehce gelová. Vytáhl jsem je z toho košíku, lehce zmáčkl aby
kulička jak kdyby roztrhla a prostě úzkou dírou hodil. A snažil jsem se
o pravidelné rozprostření (asi jako se hází uhlí na rošt parní
lokomotivy :-)).

Já mám velmi snížený čich ale ty kuličky smrděly syntetickým parfémem
tak, že bych se odstěhoval taky.

Petr