Re: sekční vrata Hormann

picom picom na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 17 20:48:22 CET 2020

Tak se za mnou zase vrata neuzavřely.Nějaký čidla jsou na obou stranách vrat u konce řetízků. Do gumové hadice vedou na každé straně dva kabliky a průhledná hadička. Na vratech je průhledná krabice s konektory a žlutou a zelenou led. Zkoušel jsem za vše různé tahat , ale poruchu se mi nepovedlo znovu vyrobit.
-------- Původní zpráva --------Od: prichy na volny.cz Datum: 17.12.20  13:58  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: sekční vrata Hormann Otevři krabičku na dveřích ( má někdy průhledné víčko) jsou tam led na čidla. Je ještě koncak na spojce motoru na retizkach.... pozor na to. Ta guma je největší shit, nech předělat na packy.