Plasenie kun

Kult kult.info na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 17 16:21:57 CET 2020

Ještě to upřesním.

Jeden problém je auto. Za poslední roky mě sežrali služení auto v
motorovém prostoru. Byli tam stále. To samé u svého auta. Měl jsem
zlatého retrievra a denně jsem ho česal. Dával jsem tam do punčochy
chlupy. To pomohlo tak ze 30%. Pak jsem zkoušel nátěry a pískání.
Nejlepší byly opravdu kuličky do záchodu.  To pohlo tak ze 70%.
Trpšlivost mi došla, když do auta natáhali kosti a tam hodovali. Bordel
po baterce atd...Někde jsem četl, dát pod auto rám s pletivem. Udělal
jsem rám a na něj pletivo, Rám je na malých kolečkách a vždy po příjezdu
autem  ten rám pod motor zaparkuji během několika vteřin. Není to
"hermetické" uzavření, ale aby tam kune vlezla, musí na pletivo (je asi
10 cm od země). A to neudělá, bojí se. To teda funguje na 100% - je
definitivně pokoj

Druhý problém je kuna na půdě a kolem baráku. Tam opravdu železa nebo
otrávit (do vajíček třeba fridex). Ale jednu generaci zničíš a přijde
další. Každe zvíře je jiné ale vždy chytré.  A to je ten nekonečný boj.

L.K.