Re: sekční vrata Hormann

picom picom na volny.cz
Čtvrtek Prosinec 17 09:34:57 CET 2020

Já se v tom vrtat nebudu, ale už se to řeší půl roku. Tak mě zajímalo co by s tím mohlo být. Typuji vadný kabel nebo kontakt. Mechanika se zdá dobrá
-------- Původní zpráva --------Od: Pavel Kadečka <pavel.kadecka na gmail.com> Datum: 17.12.20  9:29  (GMT+01:00) Komu: HW-news <hw-list na list.hw.cz> Předmět: Re: sekční vrata Hormann Jinak já osobně bych šel po nějakém koncáku. Vrata mají dojet na koneca zastavit se, pokud ten koncák někdy nevypne, mohlo by to býtpřetížení motoru po dojetí na mechanický doraz. Ale jen hádám, tyvrata neznám.P.K.