DCF moduly

ajtservis info na ajtservis.cz
Čtvrtek Prosinec 17 06:21:44 CET 2020

asi OT jen castecne k tematu, pardon ?
jen bych tu rad zminil jednu moznost o ktere se nemluvi. dramaticky se
resi cas letni, je ted pro zivot lepsi, souhlasim. mit v lete slunicko v
3:xx atd. ale spravny je zimni/astronomicky, kde proste v poledne ma byt
slunicko nejvyse, to je jasny. nikoho nenapadlo nechat ten spravny
zimni/astronomicky cas a posunout si cinnosti o hodinu :-) proste se
bude chodit do skoly a do prace, nebo kde bude potreba o hodinu pozdeji
a museji byt spokojeni vsichni :-)
cim jsem starsi, tim to stridani hure snasim.
on rozdil v EU, mezi max vychodem a max zapadem take neni zanedbatelny z
hlediska casu/svitu slunicka.
tomik.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65