DCF moduly

Miroslav Šinko sinkomiro na gmail.com
Čtvrtek Prosinec 17 00:56:02 CET 2020

Na ebay najdete moduly posielane povacsine z germanie v cene 13-15 EUR.
Mozno je cesta (ako tu uz padlo) kupit nejaky lacny budik a modul vybrat.
Mam starsi Mebus 51033 (foto sa na webe najdete), kupeny v davnejsie v
nemeckom Reale za par eur. Teraz som ho otvoril - do hlavneho plosaka je
nakolmo napajkovany presne maly modul s asfaltovym flakom, krystalom a 4
pinmi, k nemu pripojena feritka.

miro