Re: OT Hop přes kopečky

Středa Prosinec 16 14:34:49 CET 2020

Já jsem v bývalé práci narazil na neschopnost ne u vedení (i když, jak
se to říká, ryba smrdí od hlavy), ale hlavně u řadových zaměstnanců.
Miliony chyb v plánech, neobjednaný materiál a nejblbější je, že tak
to bylo i když se tam kopali do zadku a neměli co dělat... a když jsem
se ozval, že dílna potřebuje ty výkresy, aby to měli podle čeho
vyrobit, tak jestli bych si to nemohl vytisknout sám...

Kdybych nedostal lano, tak bych dřív nebo pozdějc stejně odešel,
protože to vás brzo přestane bavit, pracovat v týmu, kde půlka lidí na
všechno kašle a ta druhá půlka si to pak musí vyžrat (= všechno x-krát
předělávat, dělat spoustu hodin navíc a když za někoho něco vyřešíte,
ještě dostanete vynadáno).

P.K.