Re: plošňák ze zenitu

Středa Prosinec 16 12:07:09 CET 2020

Jo tohle myslíš... jenže když čtu "napájení prostřednictvím výstupního pinu" tak
hledám, který je ten výstupní pin, ze kterého berou napájení. Třeba pro servo, to
už jsem taky viděl, Arduino mělo spešl funkci, jedním pinem se generoval
servosignál a druhý se použil pro napájení toho serva a softwarově to šlo vypínat i
bez přerušení generování signálu :-)

Ale na Arduino Mini není LM1117, že? V oficiálním schematu vidím něco jiného ;-)

A vůbec, přece co se děje, dyk je to v pohodě - při nejhorším si zničí tu 1117. Ale
protože to napájí přes 7805, tak si ani nevšimne, jestli se 1117 vypálí. Anebo když
by se 1117 zníčila do zkratu in-out, tak dokud to bude připojovat běžnýma usb-ttl
převodníkama, tak je pořád v cajku, a kdyby to náhodou připojil na vyšší napětí a
napájecí tkaničky od bot neměly dostatečný drop a chcíplo by to, no tak prostě to
byl čínskej šunt a není divu, že shořel...

No tak ne, no. Já vím, že to je pro tebe citlivé téma.

D.O.