Re: Zvláštní optický maják na betonárce..?

Jan 'yanek' Bortl yanek na yanek.cz
Středa Prosinec 16 09:16:16 CET 2020

To je (D-)VOR.

Viz
https://en.wikipedia.org/wiki/Distance_measuring_equipment#/media/File:DME_SGT.jpg
na odkazovné stránce, kde se mimo jiné píše, že může být i standalone.

Ale fakt jen střelba od boku, nechci tvrdit, že je to určitě ono. Ani by to
asi nedávalo smysl takhle kombinované s optickým majákem.

--
Jan 'yanek' Bortl <yanek [at] yanek. cz>
http://yanek.cz/