Re: Zvláštní optický maják na betonárce..?

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Úterý Prosinec 15 21:30:06 CET 2020

U nas v polich je na prihradovem stozaru neco podobneho. Zatim jsem si
myslel, ze je to navadeni letadel na pardubicke letiste , je to asi 40 km.
. Letadla uz jsou tady dost nizko. Pozorovali jsme Ruslan, kdyz vezl rousky
z Ciny.