Re: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 15 20:41:47 CET 2020

Ty LXZ jem koupil v GESu , ale i po "formátování" mají velké svody.
Kond 100M nabitý na 50V je za minutu na 7V. To u Panasonicu je "úpadek" za
hodinu "jen" 16 V.,
Nejlépe je na tom se samovybíjením Samxon. Po hodině 42V!!
I když ani to není žádná vypovídající hodnota o kvalitě, tak to  že některé
elyty  ztrácí náboj tak rychle je určitě špatně.

út 15. 12. 2020 v 20:27 odesílatel Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>