Re: OT Hop přes kopečky

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 15 18:52:15 CET 2020

Mám bývalého kolegu  z firmy, který před 3 lety zběhnul do SRN, dělá to co
tady , ale za dvojnásobné peníze.
Peníze ho prý baví, to cestování už ne. Je mu cca 35 let, rodinu nemá. Co
si občas píšeme a posíláme obrázky,
celý týden po-pá si žije nad poměry.
Druhý kamarád dělá v říši cca 25 let, pendluje každý den cca  60km tam,
60km zpět. Klatovy - Zviesel
Taky si zvykl na mnohem lepší ohodnocení, ale on si už zvykl i na to
pendlování a nevadí mu to.
Jeho rodině to ale vadí, odjíždí ráno v 5  a  v 6 večer se vrací. Hodně
přesčasuje.
Jako vedlejší efekt umí za tu dobu perfektně německy.
A já mám spojku na německou poštu :-) a když potřebuju na dovolenou tak
Eura bez bank. přirážek.

Oba platí za odborníky, Němci si je tam hýčkají. Bylo to vidět teď o
koroně. Všemožně se jim snaží vyjít vstříc, jen aby mohli dál dělat bez
výpadků :-)