Re: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Martin Hanek martin na hanek.net
Úterý Prosinec 15 13:41:01 CET 2020

No nějak ty kondenzátory nedržím, objednal jsem včera odpoledne u
Farnella 3 typy elytů (5+5+3 kusy) + ten tantal, stálo to asi 360 Kč s
poštovným.
Dnes to dopoledne přišlo ve dvou obálkách, faktury taky nadvakrát, asi
nešetří.
Minulý týden jsem objednával "obyčejné" dvojité páčkové přepínače typu
MOM-OFF-MOM, 3 kusy skoro 1400 Kč a to byly levné.
Originály stojí cca 1000 Kč za kus a dostupnost v Turecku nebo kdoví kdy.

Martin Hanek