DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Ondřej Janovský ondrej.janovsky na alarex.cz
Úterý Prosinec 15 08:54:06 CET 2020

Jsem asi starý :) Mě lineární vysílání pomáhá vyskočit ze své bubliny.
Tím že ho nemohu měnit, se ke mě dostanou zajímavé věci, které bych ani
nehledal. Musím říci, že ČRo je mým nerozlučným společníkem v autě.

Naopak připravené věci od Spotify jsou pro mne bezcenné, protože téměř
pořád opakují jen to co jsem poslouchal. Ale hodně oceňuji funkci, kdy u
interpreta vidím, co lidi kteří ho poslouchají, přehrávají jiného. Pak
se probrouzdám občas do zajímavých končin.

Omlouvám se za filozofování ;)

Oja