RE: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

ok2mtm ok2mtm na seznam.cz
Pondělí Prosinec 14 14:39:09 CET 2020

Nippon jsem také rád používal. Když jsem řešil, že 1kW VF impulzní zesilovač je vlastně napájený jenom z těch kondenzátorů, a zdroj je jenom dobíjí, tak jsem prohledal dost datasheetů ke kondenzátorům a utkvěla mi tam jedna věc – stejný kondenzátor co se týče kapacity a napětí se vyskytoval ve dvou průměrech a tem větší průměr měl podstatně lepší parametry co se týče životnosti.

Tomáš OK2MTM

From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of honza.kuba
Sent: Monday, December 14, 2020 1:47 PM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Jaké nejkvalitnější elektrolyty

Tak Hitano jsou právě kondy, které jsem hned vyřadil.

Mám tu nějakou zásobu 1000M/16V koupených asi před 2 lety ( https://www.gme.cz/ce-1000u-16vit-hit-exr-10x21-rm5-bulk  ) , z 10 kusů jich má 8 poloviční kapacitu a ESR 0,7ohm a víc.

Pravda, že po "naformátování" kapacita trochu povylezla, ale to ESR u nových C je mi záhada.

Dva z nich  jsou OK, včetně ESR do desetiny Ohmu.