DMR?? (bylo Re: DAB, net, MP3 z Lidlu...?)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Pondělí Prosinec 14 11:48:14 CET 2020

Aby ste si nepokazil Vianoce tak DMR nie je DRM – digital radio mondiale…
Ale mozno sa mylim ☺

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Jan Kuba
Sent: Monday, December 14, 2020 10:55 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: DMR?? (bylo Re: DAB, net, MP3 z Lidlu...?)

Tak je rádio už doma. Nicméně zavřené v bedně, test bude až po 24.12 - je to dárek :-)
Co mi ale udivilo při zběžném zkoumání krabice je nápis DMR v levém rohu displeje. Viz příloha.
Neumí to náhodou také krom FM tuneru VKV digitální vysílání na středních vlnách ? ( KV?)
To by se mi líbilo!!!!
Nikde se nic  o parametrech tuneru nedá pořádně najít.