DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Michal Grunt michal.grunt na gmail.com
Pondělí Prosinec 14 04:58:48 CET 2020

Já :-). Je to wifi radio. Docela to funguje. Tedy chtělo by to ještě
doladit SW (stanice mám na pevno v kodu stejně jako připojení na wifi
sit... chtělo by to web interface a ještě poladit zbytek). Ale stejně
pouštím jenom dvě stanice tak to pořád odkládam, protože to hraje a zazlobi
to jenom občas. Udělal jsem z překližky skříňku tak to vypadá jako
kabelkove radio s uchem (ucho je z bambusu ze staré lyžařské hůlky...).

Je tam ESP8266 + 1Mbit buffer na SPI (teď už nevím co to přesně je), na SPI
(nebo I2C také už si nepamatuji) je expander portu a k tomu připojena
tlačítka + LCD 20x4 a na zbývající piny +  SPI na ESP je připojena VS1053.
S poctem pinu na ESP to vyšlo akorát. K tomu nějaká bizuterie (zesilovač,
nabíječka + 18600 vykuchana z baterie z NTB).

Foto v příloze. Udelali jsme to barevne kvůli klukovi, ale ten to na konec
nepoužívá a používáme to my.

Foto v příloze. Dvě černá tlačítka vpravo jsou stanice nahoru/dolů a
zbývající tlačítka měla být funkčně jako "oblíbené". Zapojené jsou, ale v
programu nastavené nejsou.