Ceska posta neprestane pekvapovat

AZe aze na seznam.cz
Neděle Prosinec 13 17:53:22 CET 2020

Běžně se nám stává, že dopoledne pošta doručí balíček, a odpoledne přijde
infoemail, že dnes budou doručovat...
IT jim nějak drhne.
aze

-----Původní zpráva-----
From: Michal Gregor
Sent: Sunday, December 13, 2020 4:23 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ceska posta neprestane pekvapovat

Proc vlastne posta tak malo investuje do rozvoje webovych sluzeb? (Vim
ze nektere jine statni posty jsou na tom hure.) Zvlast ted kdyz nestihaji.
Chybi mi priprava zasilky doma - vypsat adresu, castku, dobirku atd. Bez
registrace - ted musim mit smlouvu. Vysledny QR kod prinest na postu
nebo ho rovnou nalepit na zasilku. Technicky nic slozitehe, jen najit
lidi kteri se nestit slova optimalizace kodu a udelaji tuhle sluzbu
rychlou. (kdysi trvalo zadani jednoho baliku desitky minut do posta
online).
A kdyz na zasilky pripravene doma daji slevu, lidi se to velmi rychle nauci.

Michal Gregor