Ceska posta neprestane pekvapovat

Jan Galuszka jan na galuszka.cz
Neděle Prosinec 13 13:52:09 CET 2020

ono se neni co divit. Male provozovny maji omezeny prostor a neni baliky kam davat.

Rovnez AlzaBoxy maji omezene kapacity, napr do AlzaBoxu u Kauflandu v Havirove mi nepovolilo zaslat balik, musel jsem to zaslat k Tesco. Pro mne to nehraje roli, stejne tam jedu autem.

A dodaci doby taky odpovidaji dnesnimu naporu. Objednal jsem ve stredu notebook, slibili v AlzaBoxu v sobotu dopoledne, pak oznamili utery odpoledne, ted mam sms pondeli. Ale to si nestezuji, ono je takova doba i elektrikar muze rict, ze spickovy proud muze hooodne prekvapit.

S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan na galuszka.cz )

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Lubor Otta
Sent: Sunday, December 13, 2020 1:30 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Ceska posta neprestane pekvapovat

Přidám se se svou troškou do mlýna k poznatkům o poště.

Před týdnem jsem při nákupu na českéme-shopu zaznamenal nebývalý nárůst balíkoven české pošty. Do jedné strategicky umístěné jsem si zboží objednal, ale přišlo na poštu, s omlovou že do mnou požadované provozovny nešlo doručit. Zašel jsem prozkoumat situaci na místo, a prodavačka sdělila že má smlovu se sazkou (zároveň má Sazka terminál) ale bere jen malé balíčky v počtu 10ks za den.

Lubor