OT: Barcode scanner jako HID device.

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Sobota Prosinec 12 08:06:13 CET 2020

Myslel jsem pohrát si s parametrem (pokud to je HID keyboard):

HID Keyboard Keystroke Delay
Fast HID Keyboard
Fast HID Disable/Enable

Ale třeba u čteček Zebra jde nastavit HID

USB HID POS
(for Windows 10 devices only)

nebyla by toto cesta? Neumí to ta čtečka taky?

S pozdravem Ing. Jan Půhoný

Spolehlivý obchod s elektronikou
https://www.puhy.cz

Připojení k internetu v Chocni a okolí