Re: Prohlížeč gerberů

Tomáš Hamouz tomas.hamouz na divesoft.com
Pátek Prosinec 11 18:16:43 CET 2020

Tak jsme zkusil ten KiCad a zklamal mě (ač KiCad používám doma).
Nějak si neumí poradit s importem více filů najednou. Když dám Open Gerber a zvolím celý adresář, tak vytuhne.
Když otevírám jednotlivé fily postupně tak to zvládne, i když si přitom naalokuje asi 5GB paměti.

Podotýkám že to je panelizovaná deska na celkový rozměr 215x152.

Tomáš