OT: Barcode scanner jako HID device.

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Pátek Prosinec 11 17:24:55 CET 2020

Stáhněte si manuál k té čtečce. Budete se divit, co se dá vše nastavit...

BTW: profi aplikace používají serial/emulovany serial nebo od win 10 je HID
pokladní zařízení nebo jak se to jmenuje (je to HID, ale ne emulace
klavesnice).

Každopádně jsem si se cteckami taky dost užil a po přechodu  na opravdu
profi čtečky jako DataScan nebo Zebra budete mít o dost trápení méně.

HP