DAB, net, MP3 z Lidlu...?

hwnews konference hwnews na cncnet.info
Pátek Prosinec 11 14:43:57 CET 2020

Hmmm to je dle meho trochu slozitejsi.

Co se tyka televize tak na tu klasickou vubec nekoukam...sleduji
urcite kanaly na kabelovce (vetsinou dokumentarni a historicke) ty ale
jedou stylem, ze v podstate z tech cca 5 si vzdy neco vyberu co jsem
nevidel a co me zajima. Nebo si porad necham nahrat televizi. Filmy
sleduju na Netflixy a jejich skvele serialy...vetsinou vecer.

Ovsem jina situace je pro mne u radia....ktere ma tu vyhodu, ze se da
poslouchat a neco u toho delat... Maximalne mi vyhovuje treba v praci
smes mluveneho slova a muziky...v praci mame pusteny Radiozurnal,
ktery neni top ani muziky a ani mluveneho slova, ale na praci je to
naprosto skvele protoze to nerusi...jsem schopnej pri tom programovat
a zaroven soucasne poslouchat treba rozhovor nebo reportaz.
Dalsi vec co si myslim, ze Cesky rozhlas ma proti televizim opravdu
velmi dobre porady....na kterych jsou nekteri lide (treba moje zena)
naprosto dusevne zavisli....navic maji skvelou aplikaci (kdyz tedy
nepohnoji nejakou aktualizaci) a vsechno jde poslouchat z podcastu.
Kdybych mohl okamzite zrusim placeni CT a presmeruji cely poplatek pro
CRo.

Jen poustena muzika me nebavi...

RV