DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Pátek Prosinec 11 13:29:22 CET 2020

Proč by ne. Moje děti se koukají na Déčko, přestože mají možnost
pustit si něco z USB flashky nebo si vzít mobil a koukat na youtube.

Víte ono je to hezké, že si pustíte co chcete, tzn. nějaké to vysílání
"on demand" nebo sáhnete po něčem na disku/kartě/jiné paměti. Ale
stále tu máte tu "lineární" nabídku, TV program, playlist v rádiu,
prostě to zapnete a něco tam hraje nebo vám řeknou, že ve 20:00 je ten
a ten film - rozhoduje to za uživatele, co bude hrát a on si jen
vybere, který program si pustí. Takhle funguje i to automatické
přehrávání na youtube, něco si tam vyberete až to skončí, samo to
pustí něco podobného. Nebo nějaké ty vybrané kanály, novinky
youtuberů, které sledujete atd.

Navíc v tom autě nemáte čas (a není to ani bezpečné) hrabat za jízdy
někde na displeji a vyťukávat tam na klávesnici, co byste si tak
pustili. (Že některá auta jdou se svým ovládáním proti tomu a 98%
funkcí nacpali na dotykový displej, to je věc druhá.)

P.K.