DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Pátek Prosinec 11 13:09:34 CET 2020

Já jsem to nikdy nepotřeboval, neřešil, jen jsem slyšel od známých, že mají
třeba za 500 neomezené volání a 6GB dat. Sám žiju X let na předplacené
kartě, někdy jsem si zaplatil nějaký datový balíček za pár korun, pak mi v
práci dali SIMku, kde mám 10GB. Spousta lidí to tak má, někdy je i možnost
přes zaměstnavatele získat zvýhodněný tarif pro členy rodiny.

Taky jsem slyšel o různých neoficiálních nabídkách a speciálních nabídkách,
když řeknete operátorovi, že u něj končíte. Opět, nepotřeboval jsem,
neřešil a když mi volal nějaký agent s teplou vodou, jestli nechci jeho
extravýhodný paušál, tak jsem řekl, že s předplacenkou provolám 300 za dva
měsíce, jestli má něco lepšího. Pogratuloval mi a rozloučil se :-D

P.K.