RE: OT: Barcode scanner jako HID device.

Vojtěch Petrucha petrucha na volny.cz
Pátek Prosinec 11 12:29:23 CET 2020

nečetl jsem asi všechny odpovědi, ale nemůže to být prostě chyba toho konkrétního kusu kódu, jakože blbě natisknutý, rozmáznutý, přeškrknutý..  když umí čtečka přečíst kdejaký kód..
šlo by vyzkoušet jak se čtečka zachová..
v.

> Od: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
> Komu: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
> Datum: 11.12.2020 11:52
> Předmět: RE: OT: Barcode scanner jako HID device.

Jestli to nastává „1 za uherskej rok“, tak to určitě takovej problém nebude.

Samozřejmě, pro obsluhu by bylo nejpříjemnější, kdyby jedna z možných reakcí byla, že další načtený kód je skoro stejný jako ten chybný.

PH

Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Neumožnit pokračování a třeba odliknout hlášku není "politicky" průchodné. To by zdržovalo. Můžeme max. upozornit a obsluha to načte znovu.

Martin HanekDne 11.12.2020 v 11:36 Pavel Hudecek napsal(a):
Udělal bych tam, že pokud zadáváni začalo ctrl+B a kód nebyl nalezen, akusticky protestovat a neumožnit pokračování, dokud nebude problém vyřešen.

Nějak si vlastně nedokážu představit, že by takový proces byl absolutně bezchybný:-)
Ani nemusí nastat chyba čtení, někdo může nové zboží chybně naskladnit.

PH

Od: Martin Hanek <martin na hanek.net>
Kontrolni soucet pouzije ctecka, posila pouze data. A ano kontrola proti
D je asi zatim to jedine mozne.