DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Pátek Prosinec 11 11:40:14 CET 2020

Taky mi to tak přijde. Nicméně dá se čekat stejný vývoj jako u TV vysílání,
analog se prostě jednou vypne, protože na digitálu na jednom kanálu
přenesou víc stanic.

V době, kdy má doma každý internet a v kapse mobilní data, už nějak ztrácí
smysl poslouchat rádio z éteru... smysl to zatím má u přenosného přijímače
na dvě tužkovky nebo v autě, ale obojí může opět nahradit ten mobil s daty,
který je dnes už schovaný i v tom autě. A některým autům se už rovnou říká
"mobil na kolečkách" ;)

P.K.

pá 11. 12. 2020 v 11:25 odesílatel hwnews konference <hwnews na cncnet.info>