OT: Barcode scanner jako HID device.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Prosinec 11 11:15:02 CET 2020

EAN není jen 13 znaků, je třeba EAN8. Bohužel to vždy není pouze EAN,
viděl jsem nějaké výrobky, které měly písmena, pak to nebyl EAN, ale byl
to jediný čárový kód, který tam byl a tak jej použili.
Pak jsou vymyšlené čárové kódy, které si zákazník sám vytiskne a požije
pro výrobky, které čárový kód nemají.
Píšu EAN, ale máme to tak, že čtečka pošle CTRL+B a pak 1-20 znaků. Pak
kontrola na délku nefunguje. Jediné možná je kontrola na nenalezení
barcode v DB.

Martin Hanek