OT: Barcode scanner jako HID device.

Martin Hanek martin na hanek.net
Pátek Prosinec 11 10:16:15 CET 2020

Díky za postřeh, ony pípají ty čtečky, takže dobré čtení neindikujeme,
vlastně ani špatné. Prozatím tam asi přidáme výstrahu na to špatné čtení.
Sériová čtečka by to asi řešila, možná by to řešila i HID čtečka.
Klávesnicová má výhodu, že se nemusí nic nastavovat a případně nahrávat
ovladače. Stačí nastavit čtečku.

Martin Hanek