DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 10 16:56:15 CET 2020

Já mám v autě DAB od roku 2018. Tenkrát dokonce měl Český ROzhlas
reklamy podél silnic nezaspěte dobou DABovou,
ale nějak se jim to nepodařilo pustit v souladu s reklamou, to jsem fakt
prskal...
Jinak pokrytí CRa je fakt dobré, hraje to i v kde jakém zapadlém místě.
Blbý je, že rádia co zrovna já poslouchám jsou
v mutiplexu TELEKO a RTI a tam je to občas bída i po Praze, pak to hraje
kolem Černé hory (Trutnov), trošku v Liberci,
jenže to je vše takové nějaké spíš lokální pokrytí, takže moc použitelné
to není.....

Jinak zvuk třeba rádia SAMSON je fakt dost dobrý, některé stanice totiž
vypadají jak kdyby to brali někde ze signálu
FMka :-), jakože to prostě nepoznám, ale u toho SAMSON rádia ano tam je
to hodně znát......

Zdeněk Aster