Re: Přitahování nabitého a nenabitého předmětu

Lubor Otta butan na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 10 13:48:56 CET 2020

No ale ionosféra je "silně" kladně nabitá proti té zemi a v atmosféře je proto stále svislé elektrostatické pole přes 100v/m.
Zrovna mně napadlo. zda pavoučci "babí léto" tohle pole nevyužívají ke vznášení.
Lubor