DAB, net, MP3 z Lidlu...?

Martin Hanek martin na hanek.net
Čtvrtek Prosinec 10 10:42:08 CET 2020

Pokud se pamatuju, tak delali tu databázi znovu. Vsak pozadejte o Vasi
stanici, odkaz jsem poslal.
Ona je k ten radiim aplikace UNDOK, ale pridavat se tam radia taky nedaji.

Roky mám WiFi radio s Raspberry Pi podle tohoto navodu:
https://bobrathbone.com/raspberrypi/pi_internet_radio.html
Tam si muzu dat stanici jakou chci, problem je najit fukcni odkaz na
radia. Vsichni to prehravaji pres web a prime odkazy vselijak skryvaji.

Martin Hanek