RE: Počet vláken

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Čtvrtek Prosinec 10 07:44:38 CET 2020

Presnejsi popis chyby je mozne najst v Event viewer->Application

j.

From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Marek Sembol
Sent: Thursday, December 10, 2020 7:33 AM
To: HW-news <hw-list na list.hw.cz>
Subject: Re: Počet vláken

Zdravim,
Lazara neznam ani omylem, ale: Ono chyba 'out of memory' nemusi nutne znamenat, ze dosla pamet obecne. Mnohdy ma program/system vyhrazenou statickou (pevne delky) tabulku na nejake prostredky pokud nema volny slot - vyhodi out-of-memory (a ma pravdu-dosla mu vyhrazena pamet) Na podobny problem jsem narazil jednou s .NET (tehdy jeste 3.5) Program pomerne intenzivne (az agresivne) vyuzival thready z ThreadPool. Problem byl, ze tam byl taky pevny strop - a jeste zavisly na poctu jader. Tusim 256/jadro.
Obecna rada - ono stejne neni pro system moc zdrave drzet si stabilne tolik thready. Kazda sranda (thread) neco stoji. Ten thread dokonce relativne dost.
Takze moje rada vas nepotesi - predelat strukturu programu, aby nepotreboval tolik threadu. Neco jako jeden thread na naslouchani a v pripade prichoziho pozadavku, si docasne vytvorit (nejlepe pouzit z thread pool, pokud lazarus ma, jinak si napsat svuj. Tvoreni thredu je hodne drahe) threadik na zpracovani pozadavku a pak ho zas hezky vratit/uklidit.
BR,
Marek