Re: ENDER - RE: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Libor xlibor na tiscali.cz
Středa Prosinec 9 21:23:41 CET 2020

U mého taky byla.
Ale asi po roce mi prohořela svorkovnice k bedu, poslal jsem prodejci na
Ali (Creality) fotku a poslali mi obratem novou desku.
Asi bych před zapnutím doporučil překontrolovat a dotáhnout šroubky na
svorkovnicích, hlavně heat bed a heat end, a samozřejmě přivody.
Libor