Re: ventilátor a dioda

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Středa Prosinec 9 20:46:14 CET 2020

Dobrý den,

Neměl jsem moc času, ale připojil jsem k Arduinu 2x přes 1k odpor a
BC237 2x různé 12V ventilátory z PC na Arduino (2x protože mám jenom 2
kanálový osciloskop). Po cca 4 hodinách náhodných zapínání a vypínání
osciloskop nazaznamenal ani jednu špičku. Zítra to zkusím pustit ještě
na delší dobu.

S pozdravem,

--
  Aleš Filip