Re: ENDER - RE: Nezbytné příslušenství pro 3D tiskárnu na začátek

Středa Prosinec 9 19:41:11 CET 2020

Koukam, ze je verze asi prvni, tam ma mono displej a asi ATMEGA procesor?
A pak je V2, ta ma barevny displej podlefotek a asi k tomu novejsi
elektroniku s ARMem?
Jeste mne mate podlozka, ta V2 ma podle fotek nejakou tvrdou nebo
dokonce sklenenou, nebo je to taky nejaka slusna?
Cenovky na ali kazdopadne luxusni, svrbi me prsty...