4G LTE router s WiFi

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Středa Prosinec 9 12:51:12 CET 2020

No takto to měl svého času RegioJet - chvíli po tom, co začali jezdit
jeho rychlíky Praha-ostrava.

Na vagonech velký nápis Free Wifi a skutečně, byla tam free wifina, jen
nikam nevedla, teda je na nějaký palubní portál s cca 20 staršími filmy.
Psal jsem si s jejich podporou, že je to pro lidi matoucí a zavádějící a
nakonec to tak nějak uznali a nějak to přejmenovali.

Petr