4G LTE router s WiFi

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Úterý Prosinec 8 18:10:39 CET 2020

Mám vyzkoušený B310s - stabilní , bezproblémový, v místech se slabým
signálem 4G jse nastavit prioritu 4G, aby to neskákalo na 3G,2G.
Co se týče těch statistik - netuším, co máš na mysli. Spotřebovaná data?
To router umí, ale měří to jako data, která protekla na WAN - LTE.
Počet  wifi klientů je také vidět, jde udělat běžná blokace dle MAC. Umí to
4 virtuální AP ( na stejném kanále)
Statistiku spotřeby dat jednotlivých wifi klientů ( např dle MAC ) to
neumí. To samé zobrazovat nějakou website...k čemu to?
Pokud bys chtěl nějaké speciality, pak za tenhle modem normálně LANkou
připojit router, který umí to co chceš.
Jede zákazník chtěl grafy, umí je docela pěkně Edge router X od UBNT. Ale
to zase není WIFI.. :-)

Ještě jsem zkoušel Asus AC-53U , fungoval cca hodinu. Reklamovaný zase
zamrzal.  Tak nám pak dali AC1200 , byl dražžší , ale zamrzal také.
Ne tak často, ale bez spínacích hodin v zásuvce se neobešel. Asi po měsíci
odešel taky, možná jenom sítový zdroj, poněvadž hlasitě pískal. Ale na Asus
už jsme neměli nervy.
Potom ten B310, běhá dodnes, aktuálně je v něm ta SIM 100GB dat/300kč/měsíc.

Možná by šlo jít cestou, žytipování routeru , který umí ty "statistiky" dle
přání a do něj pak LTE USB dongle.

Bez
virů. www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>