UVC hloubka vniku do vody?

Tomáš Urbanec tommypnq na centrum.cz
Úterý Prosinec 8 16:27:58 CET 2020

OK, já jsem přemýšlel stejně,

koupil jsem jenom ty zářivky se zdrojem s tím, že mám ve filtru místo
cca 15*10*40cm, kde je jenom vratné čerpadlo. Tam jsem zářivku ponořil a
pozoroval výsledek = nula, voda zelenala uplně stejnou rychlostí. Takže
vyrobím trubku, kterou napojím na čerpadlo a uprostřed bude ta trubice,
pokus č. 2. Vyzkouším to teď v zimě v akvárku, kde je želva přes zimu a
když to bude alespoň něco dělat, tak to přesunu na jaře ven k jezírku.

Ideální by byla nějaká studie biologů, jakou dávku toho UV mají ty řasy
dostat, aby to nějak fungovalo.

       Hezký večer

            Tomáš Urbanec