Zkroutilovy svorky

DeeJay deejay na email.cz
Úterý Prosinec 8 12:02:51 CET 2020

Vidívám na YT borce, co zkroucené konce vodičů roztaví zdrojem s uhlíkovou elektrodou, na to navléknou smršťovačku.
Taky řešení.

Jara

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of as5s
Sent: Tuesday, December 08, 2020 10:17 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Zkroutilovy svorky

suhlasim s vami. to co ste tam mali bola trocha prasarna :)

mna na tom videu zarazilo ze wago zacalo horiet, myslel som ze je
samozhasave.

inak v USA tie spojky pouzivaju aj na viac ako dva draty, a dokonca s
podobnymi krutiacimy spojkami som sa stretol aj tu na slovensku v jednom
dome, nie som stara skola a ani silnoprudar takze netusim co sa tu v
minulosti pouzivalo. zvycajne som narazil na skrutene draty dohromady
alebo uz wago.

Miro