Re: Elektrický ohradník - problém se zatuháváním Atmega328

Pondělí Prosinec 7 22:46:19 CET 2020

Counter pro millis na Arduinu s ATmega328 je v typu unsigned long = uint32_t, to
pretece po cca 50 dnech (2^32/1000/60/60/24). Kdyz se to pouzije spatne, tak to
muze zpusobit potiz, ale to po tech skoro 50 dnech, takze tohle to tak primocare
nebude. I kdyby to nekdo ukladal misto do unsigned long do long (tj. polovicni max.
hodnota) a blbe s tim zachazel, projevilo by se to po polovine, takze pro
zatuhavani po 10 dnech v tom bude neco jeste jineho. Jsou k dispozici zdrojaky,
ktere tuhnou?

D.O.